Tehnici de vanzare

SALESVanzarea este rezultatul interactiunii dintre cel care furnizeaza un bun sau un serviciu si cel care il achizitioneaza.

Un om de vanzari profesionist este expertul in acest domeniu de activitate iar tehnicile de vanzare sunt instrumentele specifice profesiei create pentru a ajuta oamenii sa obtina ceea ce au nevoie. (Johnston & Marshall, 2013)

Tehnicile de vazare cuprind o gama larga de metode utilizate in domeniul vanzarilor cu scopul schimbului intre bunuri, servicii sau orice alt fel de proprietate.

Training-ul de Tehnici de Vanzari este adresat oamenilor de vanzari si pune accentul pe modalitatile de a vinde o cantitate mai mare de bunuri, in special acele bunuri de valoare mare (Dubinsky, 1980).

Obiectiile care apar adesea in procesul de vanzare din partea clientului pot fi partea cea mai frumoasa a vanzarii pentru ca ele iti ofera oportunitatea de a clarifica anumite aspecte. Practic, aproape orice vânzare începe cu o obiectie! Identificarea si clarificarea obiectiilor reprezinta primul pas major in cresterea eficacitatii si eficientei procesului de vanzare.

OBIECTIILE POT SA APARA DIN FOARTE MULTE MOTIVE:

  • Cumparatorul doreste clarificarea unor aspecte
  • Nu are timp de tine
  • Nu are bani suficienti
  • Doreste sa negocieze
  • Lucreaza cu o alta companie
  • Nu are încredere în tine sau în compania pe care o reprezinti
  • Vrea sa scape de tine cât mai repede
  • Nu i-ai atras atentia cu nimic

SALES

DUPA ACEST TRAINING DE VANZARI, VEI CUNOASTE SI VEI DOBANDI:

  • Strategii pentru adaptarea procesului tau de vanzare la schimbarile pietei
  • Tactici de abordare a diferitelor tipuri de clienti
  • Tehnici de prezentare persuasiva a produselor si serviciilor oferite
  • Pasi concreti pentru definirea unui set de argumente de vanzare convingatoare
  • Strategii de efectuare a concesiilor pe parcursul vanzarii
  • Modalitati pentru a raspunde obiectiilor si a comunica in situatii dificile
  • Parghii pentru a atrage clienti noi
  • Un manual de implementare pentru a putea pune in practica instrumentele primite
  • Noi parteneri de afaceri, posibilitatea de a schimba referinte si a incheia parteneriate cu participantii la training

Log in