“Cea mai mare problema legata de comunicare este iluzia ca a fost realizata. “ (George Bernard Shaw)
"CE SPUN EU SI CE INTELEGI TU?’’
Elimina acum aceasta sintagma din viata ta si din echipa ta!
A fi un bun comunicator presupune abilitati reale. Aceste abilitati pot fi si trebuie dezvoltate si perfectionate in mod permanent. Ele reprezinta miezul abilitatilor interpersonale si cu cat suntem mai constienti de cum functioneaza aceste mecanisme cu atat mai eficienta va fi comunicarea noastra.
Pentru a fi eficienti în afaceri trebuie sa comunicam bine. Pentru a fi bun, atat un manager cat si un subordonat trebuie sa comunice exceptional de bine.
Prin imbunatatirea comunicarii poti avea proiecte mult mai eficiente, angajati mult mai motivati, clienti mai satisfacuti, vanzari mai mari si, mai ales, poti contribui la cresterea satisfactiei profesionale si personale.
DE CE SA PARTICIPI LA ACEST TRAINING?
- pentru ca vei putea identifica usor si stopa principalele bariere ale comunicarii eficiente
- vei sti cum sa interpretezi si cum sa folosesti eficient limbajul verbal, paraverbal si nonverbal
- vei putea sa corelezi si sa interpretezi in avantajul tau mesajele nonverbale transmise de catre interlocutor
- vei putea oferi un feedback constructiv interlocutorilor tai si vei fi capabil sa ii motivezi pe interlocutorii tai sa iti ofere feedback
- pentru ca iti vei putea identifica propriul stil de comunicare
- vei sti cum sa iti adaptezi stilul de comunicare la stilul de comunicare al interlocutorilor tai
- vei afla cum sa treci peste emotii astfel incat sa comunici cat mai eficient
- vei sti cum sa comunici cu persoanele dificile si cum sa iti atingi obiectivele
- vei putea gestiona, aplana si evita conflictele
- vei intelege importanta ascultarii active si iti vei insusi tehnicile de ascultare activa
- vei sti cum sa comunici eficient prin intermediul diferitelor canale: email, telefon, etc.
Te invitam sa descoperi mecanismele de comunicare eficienta, pentru dezvoltarea ta personala si profesionala, fiindca „Adaptarea la stilul de comunicare al celuilalt este o dovada de respect si profesionalism.’’