Audit de Comunicare Organizationala

communication

Auditul de Comunicare Organizationala este cel mai complex si complet instrument de evaluare a eficientei comunicarii si a continuturilor de comunicare intr-o organizatie, insa si a fluxurilor de comunicare, interne si externe din cadrul acesteia. În acest sens, organizațiile performante folosesc instrumente de analiză pentru a înțelege mai bine forța de muncă, deoarece procesele decizionale sunt bazate pe analiza de date obținute prin chestionarea resursele umane.

Acest tip de analiză favorizează obținerea gradului de implicare (Employee/Costumers Engagement) și a gradului de loialitate al angajaților/clienților (Net Promoter Score) dintr-o organizație, permițând stabilirea și luarea celor mai eficiente măsuri de corecție a situației date.

In urma parcurgerii acestui training participantii vor putea identifica punctele tari și punctele slabe ale comunicării interne/externe, nivelul de coordonare al fluxurilor comunicaționale precum și existența barierelor/blocajelor comunicaționale interne.

Punctele esentiale care sunt atinse in cadrul training-ului de “Auditul de Comunicare Organizationala” sunt:
- Caracteristigi generale ale Auditului de Comunicare Organizationala (ce este un audit de comunicare, care sunt tipurile de audit de comunicare si care este specificul fiecaruia, care sunt riscurile si avantajele fiecarui tip de audit de comunicare)
- Cand este nevoie de un Audit de Comunicare si cum se deruleaza/implementeaza acesta (care sunt situatiile organizationale de comunicare care necesita implementarea unui audit de comunicare, cum trebuie pregatit un audit de comunicare, cum se selecteaza consultantii care vor lucra pe proiectul de audit de comunicare, metodologii/ proceduri de implementare)
- Care sunt tehnicile de cercetare calitativa in Audit de Comunicare
- Bune practici in derularea proiectelor de audit de comunicare
- Rezultatele asteptate pentru auditul de comunicare

audit

Acest training este adresat tuturor acelor persoane care doresc sa isi imbunatateasca tehnicile de evaluare si analiza a comunicarii organizationale insa, in mod special, responsabililor cu comunicarea interna sau persoanelor care au roluri de management ale proceselor de comunicare in cadrul organizatiilor.

Log in